Bestellen: Diepvriesproducten
Om een bestelling te plaatsen, hoeft u niet per se een account aan te maken.
U kunt direct zoeken naar het artikel, in uw winkelmand plaatsen en zo…
in 5 eenvoudige stappen uw bestelling afronden.
Stap 1) Product(en) toevoegen aan winkelwagen
U kan producten toevoegen rechtstreeks vanop de shop pagina door op de optie ‘Toevoegen aan winkelwagen’ te klikken.
Op de individuele productpagina ziet deze link er als volgt uit met eveneens de optie om een specifieke hoeveelheid van het gekozen product toe te voegen aan de winkelwagen.
Op archiefpaginas ziet de optie ‘toevoegen aan winkelwagen’ er als volgt uit:
Steeds met hetzelfde resultaat: wanneer u de optie ‘Toevoegen aan winkelwagen’ aantikt wordt het product aan uw bestelling toegevoegd in de winkelwagen.
Stap 2) Winkelwagen inspecteren en eventueel bijwerken
Bovenaan de winkelpagina komt u steeds ons winkelwagen icoon tegen
Dit is het winkelwagen icoon van onze shop.
Op dit winkelwagen icoon klikken opent een venster met een snel overzicht van uw winkelwagen. Eveneens heeft u de optie tussen ‘winkelwagen bekijken’ of ‘afrekenen’
Bij de ‘winkelwagen bekijken’ optie komt u terecht bij het overzicht van uw winkelwagen. Hier kan u eventueel hoeveelheden wijzigen (om bijv. die gratis verzending vanaf € 75 te verzekeren)
Opgelet! : Indien u wijzigingen aanbrengt, moet u de optie ‘winkelwagen bijwerken’ aantikken zodat de prijzen in uw winkelwagen worden aangepast aan de nieuwe hoeveelheden. Inclusief subtotaal en totaal kosten worden automatisch aangepast. Onze prijzen zijn steeds inclusief B.T.W.
Stap 3) Vergeet vooral niet uw KNABBELKORTING te verzekeren. Maak gebruik van de coupon code: KNABBELKORTING en win meteen 5% Cashback op uw aankoop. Geldig voor alle producten die u Online bestelt en in onze winkel komt afhalen op ons adres d’Arconatistraat n° 7, Westrand , 1700 Dilbeek.
Stap 4) Factuurgegevens invullen
Om uw aankoop te realiseren bent u NIET VERPLICHT om een account aan te maken.
Bent u een terugkerende klant? Heeft u al eerder bij ons gewinkeld, vul dan hieronder uw gegevens als email en wachtwoord in en tik de optie ‘login’ aan om het bestelproces sneller voor u te maken.
‘Onthoud mij’ is een alternatieve aanmeldmethode waarmee u zich via vertrouwde browsers bij Feniksknabbelhoekje.be kunt aanmelden zonder dat u uw gebruikersnaam opnieuw hoeft in te voeren. Hierdoor wordt Feniksknabbelhoekje.be gemakkelijker toegankelijk, terwijl alle beveiliging van uw account gehandhaafd blijft.
Bij uw eerste bezoek vult u volgende factuurgegevens in: voornaam en familienaam, land, straatnaam en huisnummer,postcode en de plaatsnaam. Eveneens telefoon en e-mail om de communicatie vlot te laten verlopen. Deze gegevens zijn met een sterretje aangeduid en zijn verplichte velden om uw bestelling te kunnen verwezenlijken. Indien gewenst kan u bedrijfsnaam en B.T.W. nummer toevoegen.
Om uw aankoop te realiseren bent u NIET VERPLICHT om een account aan te maken.
Om een goede verkoop te garanderen hebben we wel degelijk uw factuurgegevens nodig en om het makkelijker te maken voor uw volgende aankopen kan u de optie ‘account aanmaken’ aantikken.
Om misverstanden te vermijden omtrent de bestelling van uw aankoop kan u (optioneel) opmerkingen en/of extra details voor het afhalen toevoegen, waar we natuurlijk rekening mee zullen houden.
Stap 5) Online betaling of bankoverschrijving
Voor uw veiligheid worden alle bestellingen verwerkt via Bancontact, Payconiq of Paypal.
Maak uw keuze en alvorens u effectief kan ‘bestellen en betalen’ tikt u eveneens de optie ‘ik heb de website gelezen en ga ermee akkoord’ aan. Op de link ‘voorwaarden’ kan u onze algemene voorwaarden nalezen.
Een betaling via Bancontact, Payconiq of Paypal. uitvoeren is kinderlijk eenvoudig. Met het kaartnummer en de vervaldatum die op de betaalkaart staan, is betalen zo gebeurd. Via de zogeheten ‘digipas’ keurt u als klant de betaling met deze betaalmethode goed via de eigen bankomgeving.
Mocht het makkelijker voor u zijn, kunt u uw factuurbedrag ook altijd handmatig overmaken op ons IBAN rekeningnummer BE74 0637 7431 9107 onder vermelding van uw factuurnummer.
Dankuwel, u heeft nu alle stappen binnen het betaalproces succesvol doorlopen. Uw bestelling is geplaatst en wij gaan ervoor zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk in ontvangst kunt nemen. U ontvangt een e-mail met de bevestiging van uw bestelling met alle details van uw aankoop.
Uw bestelling wordt klaargemaakt van zodra wij uw betaling ontvangen hebben.
Heeft u nog een vraag, opmerking of tip? Aarzel dan niet om met ons in contact te treden.
diepvriesproducten.feniksknabbelhoekje.be
Feniksknabbelhoekje@gmail.com
+32 489 00 23 43
U bent van gedachten veranderd en u wilt uw bestelling annuleren? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Als u de betaling niet heeft voldaan en deze ook niet is afgeschreven wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Als u inlogd in uw account dan ziet u bij de bestelling “Status – Betaling” en “Factuur – In behandeling“. De bestelling wordt in dat geval niet naar u verzonden en de betaling ook niet afgeschreven. U kunt in dat geval dus een nieuwe bestelling plaatsen.
Dit kan via telefoonnummer +32 (0)489 002 343 of mail naar feniksknabbelhoekje@gmail.com met als onderwerp: het woord ‘Annuleren’ en uw zes cijferige bestelnummer (dus: ANNULEREN bestelnummer ……).
Alleen op deze manier kan uw bestelling misschien nog geannuleerd worden.
Mocht uw bestelling al de deur uit zijn, dan kunt u het artikel natuurlijk altijd binnen 14 dagen na afleverdatum retourneren. U krijgt dan zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding uw aankoopbedrag terug.
Wanneer u uw bestelling geplaatst heeft, zorgen wij ervoor dat u uw bestelling zo snel mogelijk in ontvangst kunt nemen. Als u de bestelling alsnog wilt annuleren, dient u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct een bestelbevestiging per mail. Mocht u geen bevestigingsmail ontvangen hebben, dan kan dat twee oorzaken hebben:
1) Foutief mailadres
Waarschijnlijk heeft u in het bestelproces een foutief mailadres ingevoerd. Log in op uw account en controleer en verbeter uw mailadres bij ‘Persoonlijke gegevens’.
Als u uw mailadres foutief heeft ingevoerd, en de status van uw account is ‘IN BEHANDELING’ of ‘VERZONDEN’, dan betekent dat dat uw bestelling door ons wél goed ontvangen is.
2) Uw betaling is niet gelukt
Er is iets niet helemaal goed gegaan met de betaling waardoor uw bestelling niet goed is afgerond. Geen zorgen!
Log in op uw account. Als de betaling niet gelukt is, is de status van uw bestelling ‘BETALING’. Dit betekent dat we wachten op uw betaling.
U kunt nu twee dingen doen:
- U plaatst uw bestelling opnieuw. De bestaande bestelling wordt automatisch geannuleerd.
- U wacht even af. De volgende dag ontvangt u van ons nogmaals een mail met daarin de mogelijkheid om te betalen.
Vraagt u zichzelf af wat er op uw rekeningafschrift staat?
Wij vermelden op een rekeningafschrift de tekst:
“Kathleen Verbeiren – Feniks knabbelhoekje”
Wij helpen u graag met uw bestellingen, betalingen en uw rechten als consument.
We staan klaar om problemen op te lossen en bestellingen soepel te laten verlopen.
Steeds blij om van u te horen!